iPhone ile GPT Uygulamasından alınca PLUS için aylık 500 TL ödeniyordu şimdi sadece GO alınabiliyor.
Eskiden uygulamadan PLUS almamış olanlar şimdi katılamıyor. O kampanya geri gelse keşke.
Yeni hesapta ücretsiz PLUS denemesi almak için bir link var mı yoksa sistem kendisi kafasına göre mi teklif sunuyor?
649a alıyorum android den bende hala devam ediyor siteye göre iyi yine sitede sanırım 20$