iPhone ile GPT Uygulamasından alınca PLUS için aylık 500 TL ödeniyordu şimdi sadece GO alınabiliyor.
Eskiden uygulamadan PLUS almamış olanlar şimdi katılamıyor. O kampanya geri gelse keşke.
Yeni hesapta ücretsiz PLUS denemesi almak için bir link var mı yoksa sistem kendisi kafasına göre mi teklif sunuyor?