Anakart: Asus İntel P8H61-M LX3 PLUS H61 DDR3
KINGSTON:4GM RAM
ZATOC: 1GB 128 BİT EKRAN KARTI
İŞLEMCİ: İNTEL CORE İ3 3.160 GHZ 3MB TURBO
BOOST VK 457 300W MİDİ TOWER ATX KASA
SEAGATE 1GB 7200RPM HDD
1000 LİRA DEDİLER BANA SES SİSTEMİ 1+1 KLAVYE FELAN DAHİL
Bu Bilgisayar iyimi
12
●821
- 26-12-2012, 11:19:49Herşeyden önce i3 ve o ekran kartı varken gidip 300 W güç kaynağımı kullanılır ya. Gerçekten paradan kısmak için çok fazla şey yapıyorlar. Bu tarz işlemcilerde en az kullanacağınız güç kaynağı 400-500 W ve üstüdür. Bunlarda minumumdur zaten. Ekran kartınızda 400 W kullanılmasını öneriyor. Böyle bir bilgisayar alacaksınız güç kaynağını arttırmalarını isteyin. Zaten şöyle diyeyim 70 W ekran kartınız alıyor, 65 W işlemci alıyor zaten 135 W direk bunlar yiyor. Bunun içinde daha HDD, ram falan filan var yani bu tarz şeylerde sonradan sıkıntı çekersiniz. Anakartınız güzel daha önce topladığım bilgisayarlarda kullandım. Güç kaynağınızı size tavsiyem 500 W civarına çekmeniz.
- 26-12-2012, 11:56:41AMD konusunda pek bir bilgim yok ama bahsettiğiniz işlemci sanırım 6 çekirdekli l2 belleği de 1 MB olarak verilmiş. i3 ise 2 Çekirdek ve 6 MB ön bellekli. Yanlışta bahsediyor olabilirim.
- 26-12-2012, 16:53:57Üyeliği durdurulduxFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek bi amd işlemcili veya intel işlemcili yazarmisiniz