Herşeyden önce i3 ve o ekran kartı varken gidip 300 W güç kaynağımı kullanılır ya. Gerçekten paradan kısmak için çok fazla şey yapıyorlar. Bu tarz işlemcilerde en az kullanacağınız güç kaynağı 400-500 W ve üstüdür. Bunlarda minumumdur zaten. Ekran kartınızda 400 W kullanılmasını öneriyor. Böyle bir bilgisayar alacaksınız güç kaynağını arttırmalarını isteyin. Zaten şöyle diyeyim 70 W ekran kartınız alıyor, 65 W işlemci alıyor zaten 135 W direk bunlar yiyor. Bunun içinde daha HDD, ram falan filan var yani bu tarz şeylerde sonradan sıkıntı çekersiniz. Anakartınız güzel daha önce topladığım bilgisayarlarda kullandım. Güç kaynağınızı size tavsiyem 500 W civarına çekmeniz.