• 11-09-2007, 00:38:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    toshibanın tüm serilerini kullanmış bir kullanıcı olarak söylüyorum.

    qosmio görüntüdür o kadar.

    160gb disk yerine 320 gb disk performans arttırmaz.
    2.13 yerin 2.33 işlemci çok farklı olmaz.
    ekran kartı çizim yapmayacaksınız oyun oynamayacaksanız boşa masraf.

    qosmionun ufacık üstünlüklerine bir laptop parası daha yatırmak akıl karı değildir.

    satellite serisi hem ekonomik hem de üstdüzey performans sağlayan bir seridir.

    bu şartlar altında qosmio değil de mac almanız kesinlikle daha akıl kârıdır.
    2gm ram arttırır ekran kartına ihtiyacım var çünkü 3d ye başlıyacağım. 0.20, 0.20 dir. ayrıca diskede ihtiyacım var şuan 160 kullanıyorum 1gb boş yerim var dvd lerle dolaşıyorum ayrıca HD DVD yi unutmamak lazım güzel bir özellik çok desktop kullanıcısında bile olmayan bir özellik hatta. 17" vs zaten bunlar göze batan şeyler
  • 11-09-2007, 00:44:30
    #20
    020 200dolar
    2gb ram 300dolar
    17inç 200dolar
    160disk 200dolar
    hd dvd 100dolar.


    fazla fazla yazdım 1000usd çıktı.

    ortalama 3bin ytl kitlediler size.

    ---

    qosmio da ısrar etmenin anlamı yok.

    7 bin ytl vereceğim illaki diyorsanız mac alınız.
  • 11-09-2007, 01:02:33
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Hatta 7 bin YTL MacBookPro alırsınız
  • 11-09-2007, 07:20:30
    #22
    Üyeliği durduruldu
    MacBook Pro alınız,
    Intel işlemcili ve bootcamp ile "Native" windows (virtual değil) kurup kullanabilirsiniz, Yeni scroollu mouse'larıda güzeldir apple'ın.
  • 11-09-2007, 08:37:23
    #23
    dell notebooklar çok hoş. bence listeye dell'i de dahil etmelisin.
  • 11-09-2007, 09:28:12
    #24
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    020 200dolar
    2gb ram 300dolar
    17inç 200dolar
    160disk 200dolar
    hd dvd 100dolar.


    fazla fazla yazdım 1000usd çıktı.

    ortalama 3bin ytl kitlediler size.

    ---

    qosmio da ısrar etmenin anlamı yok.

    7 bin ytl vereceğim illaki diyorsanız mac alınız.
    Abi fiyatlarını çıkatıyorsun karşıma paso ben bunlar alıp desktop PC ye takmayacağım ya laptopda var bu özellikler laptopda buna dikkat çekmek lazım
  • 11-09-2007, 11:04:39
    #25
    ErsinAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi fiyatlarını çıkatıyorsun karşıma paso ben bunlar alıp desktop PC ye takmayacağım ya laptopda var bu özellikler laptopda buna dikkat çekmek lazım
    eh ben de sana satellite ile qosmio arasındaki farkı söylüyorum.

    qosmionun ederi 7500ytl değildir.
    ona o kadar para yatırmak yerine mac almak daha mantıklı
  • 11-09-2007, 12:29:55
    #26
    Üyeliği durduruldu
    HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eh ben de sana satellite ile qosmio arasındaki farkı söylüyorum.

    qosmionun ederi 7500ytl değildir.
    ona o kadar para yatırmak yerine mac almak daha mantıklı

    bunu söyle işte aa alla alla

    Ozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dell notebooklar çok hoş. bence listeye dell'i de dahil etmelisin.
    Dellin profesyonellere hitap ettiğini düşünmüyorum. Orta düzey kullanıcı için ideal tabiki