HostBank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
toshibanın tüm serilerini kullanmış bir kullanıcı olarak söylüyorum.

qosmio görüntüdür o kadar.

160gb disk yerine 320 gb disk performans arttırmaz.
2.13 yerin 2.33 işlemci çok farklı olmaz.
ekran kartı çizim yapmayacaksınız oyun oynamayacaksanız boşa masraf.

qosmionun ufacık üstünlüklerine bir laptop parası daha yatırmak akıl karı değildir.

satellite serisi hem ekonomik hem de üstdüzey performans sağlayan bir seridir.

bu şartlar altında qosmio değil de mac almanız kesinlikle daha akıl kârıdır.
2gm ram arttırır ekran kartına ihtiyacım var çünkü 3d ye başlıyacağım. 0.20, 0.20 dir. ayrıca diskede ihtiyacım var şuan 160 kullanıyorum 1gb boş yerim var dvd lerle dolaşıyorum ayrıca HD DVD yi unutmamak lazım güzel bir özellik çok desktop kullanıcısında bile olmayan bir özellik hatta. 17" vs zaten bunlar göze batan şeyler