http://www.vatanbilgisayar.com/lenov...spx?I_ID=41014
bunu aldım biraz önce sizce nasıl arkadaşlar?
Bu laptop iyimidir.
12
●1.214
- 12-02-2010, 18:32:24Toshiba battı teknik servisleri çok kötü durumda. Hp bakıyor şuan. Ürünlerini bu yüzden ucuza elden çıkarıyorlar. Lenovo iyidir laptopda. Özelliklerde iyi. Ama keşke beyaz almasaydın çok iz bırakır kirlenir 2 günde. Dikkatli kullan. Hayırlı olsun.
- 12-02-2010, 18:38:02batıp batmadığı konusunda bilgim yok ama toshiba kullandığım için söylemiştim ben gayet memnunum garantiye gitmesini gerekdiren bir sorun yaşamadm daha.caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle