• 12-02-2010, 17:10:00
    #1
    http://www.vatanbilgisayar.com/lenov...spx?I_ID=41014

    bunu aldım biraz önce sizce nasıl arkadaşlar?
  • 12-02-2010, 18:18:40
    #2
    laptopun özelikkleri iyi ama 1500'e hepsiburada'da toshiba vardı aynı özellklerde ve saturn'da 1400 ytl idi.yinede hayrlı olsn
  • 12-02-2010, 18:32:24
    #3
    Toshiba battı teknik servisleri çok kötü durumda. Hp bakıyor şuan. Ürünlerini bu yüzden ucuza elden çıkarıyorlar. Lenovo iyidir laptopda. Özelliklerde iyi. Ama keşke beyaz almasaydın çok iz bırakır kirlenir 2 günde. Dikkatli kullan. Hayırlı olsun.
  • 12-02-2010, 18:38:02
    #4
    caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toshiba battı teknik servisleri çok kötü durumda. Hp bakıyor şuan. Ürünlerini bu yüzden ucuza elden çıkarıyorlar. Lenovo iyidir laptopda. Özelliklerde iyi. Ama keşke beyaz almasaydın çok iz bırakır kirlenir 2 günde. Dikkatli kullan. Hayırlı olsun.
    batıp batmadığı konusunda bilgim yok ama toshiba kullandığım için söylemiştim ben gayet memnunum garantiye gitmesini gerekdiren bir sorun yaşamadm daha.
  • 12-02-2010, 19:24:48
    #5
    Özellik acısından iyi, Hayırlı olsun hocam
  • 12-02-2010, 21:27:38
    #6
    teşekkrler.. beyaz konusunda bende söledm ama yokmuş siyah. üzerinde ki karbondur dedi kolayca silebilirsin dedi..
  • 13-02-2010, 09:31:57
    #7
    IBM doğru tercih hocam özellikleride iyi hayırlı olsun
  • 13-02-2010, 10:06:36
    #8
    lenovo iyi markadır. bende de yeni çıkan g550lerinden var.
  • 13-02-2010, 10:10:18
    #9
    hem görünüş olarak hem özellik olarak güzel bi laptop hayırlı olsun