caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toshiba battı teknik servisleri çok kötü durumda. Hp bakıyor şuan. Ürünlerini bu yüzden ucuza elden çıkarıyorlar. Lenovo iyidir laptopda. Özelliklerde iyi. Ama keşke beyaz almasaydın çok iz bırakır kirlenir 2 günde. Dikkatli kullan. Hayırlı olsun.
batıp batmadığı konusunda bilgim yok ama toshiba kullandığım için söylemiştim ben gayet memnunum garantiye gitmesini gerekdiren bir sorun yaşamadm daha.