Toshiba battı teknik servisleri çok kötü durumda. Hp bakıyor şuan. Ürünlerini bu yüzden ucuza elden çıkarıyorlar. Lenovo iyidir laptopda. Özelliklerde iyi. Ama keşke beyaz almasaydın çok iz bırakır kirlenir 2 günde. Dikkatli kullan. Hayırlı olsun.
batıp batmadığı konusunda bilgim yok ama toshiba kullandığım için söylemiştim ben gayet memnunum garantiye gitmesini gerekdiren bir sorun yaşamadm daha.