Arkadaşlar 2 makina arasında kaldım sizce hangisi daha uygun bir makina hangisini tercih ederdiniz?
http://www.vatanbilgisayar.com/packa...spx?I_ID=40861
1.756 TL worldcard 5 taksit
http://www.hepsiburada.com/hp-pavili...d750147#tablnk
1.539,09 TL worldcard 6 taksit (kampanyada)
Laptop Tavsiye
8
●533
- 19-11-2009, 19:37:32İlk makina'nın işlemci artısı var. İkinci makina'nın ekran kartı artısı var. Aslında ekran kartları kafa kafaya ama ati radeon hd 4650 biraz daha ağır basıyor. Ramlere takılma kıstas olamaz rami kendinde yükseltirsin ama işlemci ve ekran kartı konusunda daha kısıtlısın. Ben olsam işlemcisi daha iyi olan ilk makinayı tercih ederdim.TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-11-2009, 21:35:51Bu iki model arasında packard bell daha iyi.
Bu arada size Amerika'daki bağımsız bir servis firmasının notebook markalarına göre arıza raporunu paylaşayım. Ürün alırken değerlendirirsiniz.
Vaktiniz varsa ve notebook ile ilgileniyorsanız mutlaka göz atın derim.
http://www.squaretrade.com/htm/pdf/S...ility_1109.pdf
- 20-11-2009, 01:10:47Üyeliği durdurulduIlk verdigin link iyi,sadece islemcisi 700tl, ikincisi ile hic kiyaslama bence.
- 27-11-2009, 19:53:10Üyeliği durdurulduhp yerlerde geziniyor.saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle