İlk makina'nın işlemci artısı var. İkinci makina'nın ekran kartı artısı var. Aslında ekran kartları kafa kafaya ama ati radeon hd 4650 biraz daha ağır basıyor. Ramlere takılma kıstas olamaz rami kendinde yükseltirsin ama işlemci ve ekran kartı konusunda daha kısıtlısın. Ben olsam işlemcisi daha iyi olan ilk makinayı tercih ederdim.