Selamun aleyküm
18-20bin bütçem var taksitle alacağım öyle çok televizyon izlemiyoruz anca internetten film vesaire bu 2sini buldum ve sunny var birde sizce hangisini önerirsiniz.
Toshiba marka olarak güven versede araştırınca TV'leri için pek iyi şeyler duymadım
Onvo ve Sunny'i zaten geçiyorum
Şansımı TCL'de denerdim, carrefour/bim/101'lere bazen geliyor
onvo aldık daha yeni dün kuruldu 55 inç olanı güzel şimdilik hızı falan fiyatına göre iyi, görüntü kalitesi de hoşuma gitti. Servisi biraz dandik ama 13 bine aldım ben o 17 yazan cihazı
3 harfli marketlerde satılan Toshibaların panelleri farklı. O konuda geçtiğimiz yılalrda setaylı bir inceleme vardı. Toshiba o kalitede ise Onvo'yu düşünemiyorum bile.