onvo aldık daha yeni dün kuruldu 55 inç olanı güzel şimdilik hızı falan fiyatına göre iyi, görüntü kalitesi de hoşuma gitti. Servisi biraz dandik ama 13 bine aldım ben o 17 yazan cihazı