Merhabalar,
Daha önceden G300S kullanıyordum. Mouse'tan memnundum fakat çok çabuk bozuldu (sol tık), 2.'yi satın aldım, aynı şekilde o da bozuldu. Mouse'ın kronik problemiymiş sanırım. Ayrıca mouse biraz ağırdı, çalışırken problem olmasa da oyun oynarken problem yaşatıyordu. Bunun devamında X7 aldım. X7'de de titreme sorunu yaşadım, attım köşeye. Bunun devamında Rival 3 aldım, onda da orta tekerleği bozuldu. Yukarı aşağı yapamıyorum. Bu da bu mouse'da kronik problemmiş. Günün ortalama 10 saati PC başında geçiriyorum. Boş vakitlerimde de bazen FPS oyunu oynuyorum. Çalışırken eli yormayacak, oyun kısmında da kullanabileceğim, zırt pırt bozulmayan mouse önerisine ihtiyacım var. Bütçe problemi yok da varıp da bir mouse için 3-5K vermeyelim. Zaten bozuluyor gördüğünüz üzere. Şimdiden teşekkür ediyorum.
Mouse Önerisi İstiyorum
4
●140
- 05-08-2024, 09:20:45
- 05-08-2024, 09:25:39Taş gibi mause 2 yıldır sorunsuz kullanıyorum, hem de diğerlerine göre fiyatı uygun.
Logitech G203 Lightsync RGB Mouse - 05-08-2024, 09:49:00G305 alabilirsiniz hocam gayet kullanışlı kablosuz bir sorununu görmedim
- 05-08-2024, 09:50:46Merhaba hocam. 6 yıldır masaüstü bilgisayarda kullanıyorum bu arkadaşı başından geçen badireler benim başımdan geçse psikolojik destek almak zorunda kalırdım. Bana mısın demedi. 6 yıl önce 69 liraya almıştım şu an 199 tl olmuş. Resmen mouse sektörünün 3310u gibi cihaz.
https://www.hepsiburada.com/piranha-...m-HB00000J6KQW
Bu arkadaşı ise laptop işlerinde kullanıyorum. Piranha kadar başından kötü şeyler geçmedi ancak buda çok kez yanlışlıkla yere düştü bundan da memnunum. Ama aldığım/alacağım hiç bir mouse üsttekinin yerini tutmaz bozulmamaya yemin etmiş bir mousedan söz ediyorum 😄
https://www.apple.com/tr/shop/produc...uch-y%C3%BCzey