Merhabalar,

Daha önceden G300S kullanıyordum. Mouse'tan memnundum fakat çok çabuk bozuldu (sol tık), 2.'yi satın aldım, aynı şekilde o da bozuldu. Mouse'ın kronik problemiymiş sanırım. Ayrıca mouse biraz ağırdı, çalışırken problem olmasa da oyun oynarken problem yaşatıyordu. Bunun devamında X7 aldım. X7'de de titreme sorunu yaşadım, attım köşeye. Bunun devamında Rival 3 aldım, onda da orta tekerleği bozuldu. Yukarı aşağı yapamıyorum. Bu da bu mouse'da kronik problemmiş. Günün ortalama 10 saati PC başında geçiriyorum. Boş vakitlerimde de bazen FPS oyunu oynuyorum. Çalışırken eli yormayacak, oyun kısmında da kullanabileceğim, zırt pırt bozulmayan mouse önerisine ihtiyacım var. Bütçe problemi yok da varıp da bir mouse için 3-5K vermeyelim. Zaten bozuluyor gördüğünüz üzere. Şimdiden teşekkür ediyorum.