• 08-01-2024, 20:39:26
    #1
    https://www.trendyol.com/ls2/rapid-2...ask-p-82395814
    https://www.hepsiburada.com/motosikl...HBCV000015PKFA
    https://www.hepsiburada.com/panada-b...HBCV00005HDAWF
    İlk motorum RKS Newlight 125 pro'yu bugün haneye kattık çok şükür Bu ekipmanlar için de bir konu açmak istedim, motorum scooter 125cc. Pembe kaskı da kız arkadaşım için hediye almak istiyorum arada bir iki kere arkama bindiricem. Ekipmanlar nasıldır? Motor 70'i zor görüyor zaten şuan
  • 08-01-2024, 20:40:10
    #2
    Bu arada kilit tavsiyesi de alabilirim, o da aşırı sağlam olmasına gerek yok zaten yaşadığım yer küçük nezih bir yer. Caydırsın e tabii az da zorlasın kafidir.
  • 08-01-2024, 20:45:59
    #3
    Ekipmanlar iyi hocam.Rodajdan sonra o motor çok rahat 100 görüyor.500 km kadar Kullanma şansım oldu güzel motor.Hayirli olsun Kazasız belasız.
  • 08-01-2024, 20:47:15
    #4
    dogrusoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekipmanlar iyi hocam.Rodajdan sonra o motor çok rahat 100 görüyor.500 km kadar Kullanma şansım oldu güzel motor.Hayirli olsun Kazasız belasız.
    Cansın hocam, ben bugün ilk heyecanla çok rodaj hesabı yapmadım bir 10 dakika turladım ilçem içinde gazu falan kökledim 2 3 kere 10 saniyelik. Herhalde sıkıntı yaratmaz Rodajda dikkat etmem gereken ek bir şey var mı?
  • 08-01-2024, 20:50:00
    #5
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cansın hocam, ben bugün ilk heyecanla çok rodaj hesabı yapmadım bir 10 dakika turladım ilçem içinde gazu falan kökledim 2 3 kere 10 saniyelik. Herhalde sıkıntı yaratmaz Rodajda dikkat etmem gereken ek bir şey var mı?
    Devirle sürekli oynayın.İbre bi yukarı bı aşağı gorsun.Rodajın amacı yeni parçaların birbirine alışması.Ama bunu yaparken de çok zorlamayın.Bunla alakalı YouTubeda baya fazla video var benden daha tecrübeliler.Uzun vadede binmeyi düşünüyorsanız çok çok önemli konu dikkat edin.
  • 08-01-2024, 21:04:40
    #6
    Kız arkadaşınızada ls2 alırsanız daha iyi olur
  • 08-01-2024, 21:23:29
    #7
    hayırlı olsun.alpinestars favori markam ama çok tuzlu fiyatları