Ekipmanlar iyi hocam.Rodajdan sonra o motor çok rahat 100 görüyor.500 km kadar Kullanma şansım oldu güzel motor.Hayirli olsun Kazasız belasız.
Cansın hocam, ben bugün ilk heyecanla çok rodaj hesabı yapmadım bir 10 dakika turladım ilçem içinde gazu falan kökledim 2 3 kere 10 saniyelik. Herhalde sıkıntı yaratmaz

Rodajda dikkat etmem gereken ek bir şey var mı?