• 31-10-2023, 14:06:19
    #1
    Arkadaşlar iki telefon arasında kaldım, eli büyük olan birisi değilim ama hep max kullandım, arkadaşlarda pro var onu elime alınca daha kullanışlı geliyor kararsız kaldım.
  • 31-10-2023, 14:08:16
    #2
    almışken en iyisi hocam
  • 31-10-2023, 14:08:28
    #3
    14 Pro Max kullanıcısıyım. 11 pro kullandım öncesinde de uzun bir süre. İlk etapta max biraz büyük geliyordu ancak şu an alıştım ve gayet memnunum. Evet pro daha kompakt ancak ekran buyuklugu özellikle mobilde pratik tasarımlar hazırlarken veya kurguları izlerken daha bir işlevsel olabiliyor.

    Hayırlı olsun şimdiden.
  • 31-10-2023, 14:19:37
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar iki telefon arasında kaldım, eli büyük olan birisi değilim ama hep max kullandım, arkadaşlarda pro var onu elime alınca daha kullanışlı geliyor kararsız kaldım.
    Ben pro olarak yaptım seçimi onu kullanıyorum şuan ama biraz küçük gelmeye başladı 13 pro maxten geçince
  • 31-10-2023, 14:51:04
    #5
    Pro max