15 Pro Max mi 15 Pro mu?
4
●232
- 31-10-2023, 14:08:2814 Pro Max kullanıcısıyım. 11 pro kullandım öncesinde de uzun bir süre. İlk etapta max biraz büyük geliyordu ancak şu an alıştım ve gayet memnunum. Evet pro daha kompakt ancak ekran buyuklugu özellikle mobilde pratik tasarımlar hazırlarken veya kurguları izlerken daha bir işlevsel olabiliyor.
Hayırlı olsun şimdiden. - 31-10-2023, 14:19:37Ben pro olarak yaptım seçimi onu kullanıyorum şuan ama biraz küçük gelmeye başladı 13 pro maxten geçinceMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle