Arkadaşlar iki telefon arasında kaldım, eli büyük olan birisi değilim ama hep max kullandım, arkadaşlarda pro var onu elime alınca daha kullanışlı geliyor kararsız kaldım.
Ben pro olarak yaptım seçimi onu kullanıyorum şuan ama biraz küçük gelmeye başladı 13 pro maxten geçince