• 07-06-2023, 01:24:55
    #1
    Arkadaşlar çok anlamam laptoptan. Bütçe 100K dedim ama 60 70 vs. de olabilir 100K boşa harcama derseniz.
    Kronik sorunu olmayan, ısınma sorunu olmayan, ısınsa bile soğutabilen, her oyunu ultra kalitede açabilen, oyun dışında da her türlü işte kullanabileceğim laptop arıyorum.
    Bende bu var:

    ekran kartı 3050 Ti 4GB

    Alalı 2 sene oldu sürekli sarjda kullanıyorum, batarya yıpranmış sanırım fişten çıkarınca çok dayanmıyor.
    1TB hafıza var yetmiyor. Ekran kartı da sanırım daha iyi olabilir.
    Hangi laptopları önerirsiniz?

    Edit: Bendeki laptobu alan varsa kaça alırsınz?
  • 07-06-2023, 01:33:27
    #2
    Yardımcı olmak isterdim ama vizyonum yetmedi, hep 10-20k arası baktığım için. İnşallah bulursunuz hocam.

    Konudan bağımsız = Ulan ne hayatlar var beeeeeee..
  • 07-06-2023, 01:36:23
    #3
    Bütçenizle MSI'in yeni tanıttığı Mercedes-AMG modelini beklerdim, oldukça iddialı görünüyor.
  • 07-06-2023, 01:41:08
    #4
    bu konuyu okuyan benim PC


    https://www.youtube.com/watch?v=OdVJ6LcCEQ0
  • 07-06-2023, 01:44:16
    #5
    7k ya 3 tane laptop alan ben
  • 07-06-2023, 01:49:47
    #6
    Kobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Allah seni güldürsün ya
  • 07-06-2023, 01:50:09
    #7
    https://www.hepsiburada.com/msi-tita...-HBC00003RBP3V
    bu cihaz efsane duruyor ama bir tık pahalı.
  • 07-06-2023, 01:55:04
    #8
    Hocam 100k bütçeniz varsa 2 laptop almak daha mantıklı olacaktır bence. Gaming laptoplardan batarya performansı beklemeyin, bütçeyi 2'ye bölüp Gaming ve Ofis olarak ayrı cihazlar almanız daha iyi olacaktır.
  • 07-06-2023, 02:01:59
    #9
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olmak isterdim ama vizyonum yetmedi, hep 10-20k arası baktığım için. İnşallah bulursunuz hocam.

    Konudan bağımsız = Ulan ne hayatlar var beeeeeee..
    bende sana cevap yazmak istedim ama hocam vizyonum yetmedi hep 3-4 k lık baktıgım için (ironi değil)

    konudan ultra bağımsız = ulan ne hayatların hayatının hayatı var beeeee (bu hiç ironi değil)