Hangi ram almalıyım
6
●216
- 29-12-2022, 02:56:36selamlar DDR'4 ram bakıyorumda araştırıyorum 16 gb alıcam ondan sonra pcyi 32 gb ram yapıcam ama araştırıyorum bildiğiniz önerdiğiniz ramler varsa (yani Ram markaları ) bu konu başlığı altına yazarsanız sevinirim
- 29-12-2022, 03:17:33Ramlarda markanın çok önemli olduğunu düşünmüyorum hayatınızda kaç kere raminiz bozuldu. Alırken mhz lerine dikkat edin ve tabii ki anakartınızın o mhz yi destekleyip desteklemediğini.
- 29-12-2022, 03:22:26Şuan Kingston Furry kullanıyorum DDR5, fiyatı uygun. Ondan önce ADATA XPG Gammix / G.SKILL (RipjawsV) / Corsair kullandım. Bunları öneririm. Bence ram'de Marka pek fark etmiyor. Yüksek MHZ değeri önemli.
DDR5 ile ram hızları ve SSD (Nvme 4.0) disk hızları / işlemci hızları vb. çok gelişti. İmkanın varsa DDR5 öneririm. DDR4 için G.SKILL (RipjawsV) veya ADATA XPG Gammix (16 GB) ramlerini öneririm. - 29-12-2022, 03:31:12Kingston veya Samsung önerebilirim. Son aldığım notebook ram'i Samsung
- 29-12-2022, 03:41:52Ram frekanslarınız ya da anakartınızın desteklediği en yüksek ram frekansı nedir ona bakmalısınız.
RGB takıntınız yoksa corsair, crucial, kinston, a-data, team, hi-level, micron, samsung gibi markalara bakabilirsiniz.