Şuan Kingston Furry kullanıyorum DDR5, fiyatı uygun. Ondan önce ADATA XPG Gammix / G.SKILL (RipjawsV) / Corsair kullandım. Bunları öneririm. Bence ram'de Marka pek fark etmiyor. Yüksek MHZ değeri önemli.
DDR5 ile ram hızları ve SSD (Nvme 4.0) disk hızları / işlemci hızları vb. çok gelişti. İmkanın varsa DDR5 öneririm. DDR4 için G.SKILL (RipjawsV) veya ADATA XPG Gammix (16 GB) ramlerini öneririm.