• 27-03-2009, 23:14:08
    #1
    Kullanan ya da hakkında bi fikri olan var mı arkadaşlar? Şu makineyi almayı düşünüyorum da yorum yaparsanız sevinirim..

    Amilo XA 3530 FUJITSU SIEMENS Fiyat özellik Teknik Servis Montaj Yedek Parça
  • 29-03-2009, 02:06:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    3.5 senedir kullanıyorum ve şöyle bişey diyeyim bilgisayar en az 2 yıl full açık kalmıştır. Lafın gelişi değil ciddi ciddi en az 2 yıl açık kalmıştır. Ve şuana kadar sadece harddisk yanmıştı oda benim hatamdan bilgisayarı tuşuna basılı tutup kapatıyordum hep. Onuda garantide değiştirdiler zaten. Şuanda sadece 2gb ram aldım ve canavar gibi kullanıyorum ve çok memnunum.
  • 29-03-2009, 11:12:31
    #3
    istanbul bilişim garanti sorunları var .
    sadece istanbul bilişime garantiye götürebilirsiniz başka servise götüremezsiniz.
  • 29-03-2009, 11:21:04
    #4
    bende fujitsu siemens v3405 kullanıyorum 2 senedir fazla ısınması dışında hiç bir sorun çıkarmadı. internete kablosuz bağlanıyorum ve kablolu masa üstü bilgisayardan daha hızlı bağlanıyor. Laptop 1.66 core 2 duo, masa üstü 2.8 core 2 duo. Artık sen düşün gerisini.