3.5 senedir kullanıyorum ve şöyle bişey diyeyim bilgisayar en az 2 yıl full açık kalmıştır. Lafın gelişi değil ciddi ciddi en az 2 yıl açık kalmıştır. Ve şuana kadar sadece harddisk yanmıştı oda benim hatamdan bilgisayarı tuşuna basılı tutup kapatıyordum hep. Onuda garantide değiştirdiler zaten. Şuanda sadece 2gb ram aldım ve canavar gibi kullanıyorum ve çok memnunum.