• 19-11-2022, 16:34:56
    #1
    Telefonu inceledim ekranı ve kamerası hoşuma gitti, tek düşündüren Tr pazarına 2 yıl önce girmiş bir marka olması. 5000 TL bandında olan samsung ve xiaomi telefonlara göre çok üstün geldi

    bu cihaz alınır mı, kullanan var mıdır ?
    https://www.hepsiburada.com/tecno-sp...product-detail
  • 19-11-2022, 16:37:18
    #2
    Sistem özelliklerine orta sınıf ve bence alınabilir
  • 19-11-2022, 16:37:31
    #3
    Platin üye
    Müthiş telefon hocam, bence alınır 32 ön kamera, 6,6 inç, 50+2 kamera 128gb ve Türkiye garantisi yeterli.
  • 19-11-2022, 16:38:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alınır
  • 19-11-2022, 16:42:14
    #5
    4gb ramli cihaz apple ultra 1414 bile olsa alınmaz.
  • 19-11-2022, 16:43:35
    #6
    Ram yok ki hocam napcan bu telefonu, sadece alo alo için ise olabilir
  • 19-11-2022, 16:45:39
    #7
    hocam yerinizde olsam bu telefona 5k vereceğime yurtdışı redmi note 11 pro alırdım
    tüm özellikleri ile daha iyi bir telefon ve yurtdışı fiyatı 5k
  • 19-11-2022, 16:45:43
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4gb ramli cihaz apple ultra 1414 bile olsa alınmaz.
    isininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ram yok ki hocam napcan bu telefonu, sadece alo alo için ise olabilir
    Babama alacağım
    max bütçe 5k en mantıklısı bu gibi geldi diğer telefonları denedim samsung ve xiaomi ekranları hep soluk, kameraları çok kötü
  • 19-11-2022, 16:46:42
    #9
    Paranın kıymeti yoksa alınır...