Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4gb ramli cihaz apple ultra 1414 bile olsa alınmaz.
isininbasinda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ram yok ki hocam napcan bu telefonu, sadece alo alo için ise olabilir
Babama alacağım
max bütçe 5k en mantıklısı bu gibi geldi diğer telefonları denedim samsung ve xiaomi ekranları hep soluk, kameraları çok kötü