Telefonu inceledim ekranı ve kamerası hoşuma gitti, tek düşündüren Tr pazarına 2 yıl önce girmiş bir marka olması. 5000 TL bandında olan samsung ve xiaomi telefonlara göre çok üstün geldi
bu cihaz alınır mı, kullanan var mıdır ?
https://www.hepsiburada.com/tecno-sp...product-detail