• 08-02-2009, 20:33:33
    #1
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    toplayacağım bilgisayarın işlemcisi için kararsız kaldım ben 4 çekirdek almayı düşünüyordum fakat bazı arkadaşlarım 4 çekirdek yerine 2 çekirdeğin daha verimli olacağını hem oyunlarda hemde programlarda yeterli performansı vereceğini hatta 4'den daha iyi olduğunu söylüyor sizlerin fikrinede danışmak istedim ?
  • 08-02-2009, 22:23:40
    #2
    tabiki 4 çekirdek daha iyidir ama bazı serilerde sorun çıkabiliyor arkadaslarının söylediği gibi araştırıp daha önceden 4 çekirdek alıp memnun kalan var mı onu bul ona göre al bence

    kolay gelsin

    ayrıca 12 mb önbellekli bir quad core performansı Core 2 duo ile karşılaştırılamaz
  • 08-02-2009, 22:38:44
    #3
    Ben AMD Phenom 9600 X4 kullanıyorum tavsiye ederim oyunlarda da programlarda da performansı çok iyi fiyatları da baya düştü.
  • 08-02-2009, 22:40:26
    #4
    intel pentium Q6600 kullanıyorum çok memnunum
  • 08-02-2009, 22:41:58
    #5
    Q6600 düşünüyorum en uygunuda o sanırım L2 Ön Bellek: 8 MB
    Aslında i7'lerde ucuz fakat onunda anakartıda bir işlemci parası i7 sistem toplayınca direk 1600'den başlıyor.
  • 08-02-2009, 22:46:38
    #6
    Q6600 düşünüyorum en uygunuda o sanırım L2 Ön Bellek: 8 MB kesinlikle almanı tavsiye ederim.

    4 Çekirdekliler çok güzel.Oyunlarda, özellikler fazla işlemci ve ram yiyen programlarda Photoshop,Office süper..
  • 09-02-2009, 08:43:46
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Q6600 Tek Geçerim Süper Bir İşlemci Ama Core 2 Duo'nunda Q6600 Den İyileri Var Son Serisinden Alabilirsin...
  • 09-02-2009, 10:29:56
    #8
    q2duo var çok memnunum fakat q6600ı hiç denemedim
  • 09-02-2009, 10:48:08
    #9
    E8400 tavsiye ederim. Q6600' dan daha iyi ve daha ucuz bir işlemcidir. Özellikle oyunlarda ve bir çok uygulamada e8400 daha üstündür.