• 09-02-2009, 11:17:08
    #10
    Kurumsal PLUS
    Tabiki de 4 çekirdek, hiçbir sorun filan çıkarmıyor, tam bir canavar.
  • 09-02-2009, 13:09:57
    #11
    4 çekirdek tabiki sorun yaratsaydı adamlar piyasadan kaldırırdı
  • 10-02-2009, 00:57:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    4 mühendisin aynı projeyi açmaya çalıştıklarını düşün.4 beyin kısacası)
  • 10-02-2009, 01:04:35
    #13
    4 iyidir.
  • 10-02-2009, 11:26:35
    #14
    tabi dört çekirdek
  • 10-02-2009, 11:29:42
    #15
    zamanında aynı şeyler P3 - P4 te de çıktı. p3 daha hızlı çalışıyo falan diye. tabii ki 4 çekirdek . zaten bir sorun oluyo olsaydı çoktan müdahale edilirdi
  • 16-02-2009, 14:01:39
    #16
    Tavsiye Ederim...

    Core 2 Quad Q6600 ( 4 çekirdek ) Kullanıcısıyım Gayet Memnunum Arkadşalar Tavsiye Ederim..
  • 16-02-2009, 14:07:34
    #17
    quad işlemcilerin oyunda bi farkı olmadığı söylenmektedir.

    ancak yoğun ve çoklu işlemlerde çok fazla performans farkı bulunmakta.

    işlemci yük altındayken , yeni yük bindirince pc kasılıp kalmaz
  • 19-03-2009, 11:35:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    X4 Ne diyebilirimki başka. Süper bu X4 ler.

    Çünkü : Aynı anda Corel Draw 13 , Photoshop CS3 , İllustrator SC3 , Dreamweaver CS3 çalıştırıyorum. Tık demiyor