• 30-01-2009, 10:24:47
    #10
    bende Airties RT-211 kullanıyorum bu modemi şu an ttnetın kampanyasıyla almıstım.1 Sene oldu nerdeyse hiçbir sorunla karsılasmadım gayet güzel kurulumu basit tavsiye ederim
  • 30-01-2009, 11:19:24
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz de arkadaşlarla kullanıyorduk bir ara, herhangi bir sorun yaşamadık.
  • 07-02-2009, 20:17:43
    #12
    Smartnet Pro-w aldım airties yerine taş gibi alet 110 TL kara geçtim
  • 08-02-2009, 04:56:35
    #13
    bende kablosuz airties rt204 aldım çok memnunum bundan onceki kablolu olanıda airtiesin bir modeliydi
  • 08-02-2009, 12:09:07
    #14
    RT 205 kullanıcısıyım Leptop ile sokağa çıkıp rahatca video izleyebiliyorum. çekim gücü birazcık düşsede internette yapabileceğiniz maksimum hız 4mbit olduğundan çekim gücü sizi pek fazla etkilemiyor diye düşünüyorum.

    Saygılar
  • 13-02-2009, 18:20:17
    #15
    trktun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer evde iki bilgisayar yok ise kablolu al daha iyi eğer kablosuz alacam dersen modem güzel eğer biraz daha paran varsa zoom X6 DSL modem kesinlikle öneririm
    ayrıca kablosuz modemlerde 1-2 tane daha güçlendirici almanı tavsiye ederim
    Evde 2 bilgisayar var kablosuz modem alalı bayağı oldu Smartnet Pro-W aldım rapid premium ile 103 ile falan çekiyorum.