Konu
Airties RT-211 Hakkında
30-01-2009, 10:24:47
#10
Stalkers
bende Airties RT-211 kullanıyorum bu modemi şu an ttnetın kampanyasıyla almıstım.1 Sene oldu nerdeyse hiçbir sorunla karsılasmadım gayet güzel kurulumu basit tavsiye ederim