• 01-11-2021, 10:12:06
    #1
    Merhaba,

    Klavye almayı düşünüyorum oyun oynamıyorum fakat işim dolayısı ile excel, autocad vs çizim programlarını cok kullanıyorum . Uygun aşırıya kaçmayan mekanik olursa daha iyi diye düşünüyorum.

    Önerebileceğiniz var mı acaba. Aşırı üst düzey olmasına gerek yok. Logitech bilek destekli mekanik bir klavye deneme fırsatım oldu gerçekten rahattı .

    Teşekkürkler.
  • 01-11-2021, 10:19:04
    #2
    Razer Cynosa Lite bakabilirsiniz. Aşırı ışıklı ışıl ışıl bir ürün değil. En güzeli tuşların dokusu. Dokunulan yüzey çok ama çok güzel. Yazması çok keyifli
  • 01-11-2021, 10:30:08
    #3
    Hocam HP klavyelere bakabilirsiniz tuşları yüksek olmayan
  • 01-11-2021, 10:42:45
    #4
    https://www.vatanbilgisayar.com/logi...-keyboard.html

    Kesinlikle tavsiyemdir aşrı sağlam bir klavye.
  • 01-11-2021, 10:47:29
    #5
    F/P lenovo K300
  • 01-11-2021, 10:49:14
    #6
    Microsoftun var 300-400 tl bandında bir klavyesi tam modelini hatırlayamıyorum ama baya rahat özellikle ofis vs işleri için
  • 01-11-2021, 12:09:11
    #7
    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Razer Cynosa Lite bakabilirsiniz. Aşırı ışıklı ışıl ışıl bir ürün değil. En güzeli tuşların dokusu. Dokunulan yüzey çok ama çok güzel. Yazması çok keyifli
    teşekkür ederim bu sizce nasıl fiyat farkı var ama bunun da yorumları güzel hocam.

    https://www.hepsiburada.com/rampage-...HBCV000004JUFI