Merhaba,
Klavye almayı düşünüyorum oyun oynamıyorum fakat işim dolayısı ile excel, autocad vs çizim programlarını cok kullanıyorum . Uygun aşırıya kaçmayan mekanik olursa daha iyi diye düşünüyorum.
Önerebileceğiniz var mı acaba. Aşırı üst düzey olmasına gerek yok. Logitech bilek destekli mekanik bir klavye deneme fırsatım oldu gerçekten rahattı .
Teşekkürkler.
Klavye Önerisi İstiyorum
6
●57
- 01-11-2021, 10:12:06
- 01-11-2021, 10:42:45https://www.vatanbilgisayar.com/logi...-keyboard.html
Kesinlikle tavsiyemdir aşrı sağlam bir klavye. - 01-11-2021, 12:09:11teşekkür ederim bu sizce nasıl fiyat farkı var ama bunun da yorumları güzel hocam.sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.hepsiburada.com/rampage-...HBCV000004JUFI