Merhaba,

Klavye almayı düşünüyorum oyun oynamıyorum fakat işim dolayısı ile excel, autocad vs çizim programlarını cok kullanıyorum . Uygun aşırıya kaçmayan mekanik olursa daha iyi diye düşünüyorum.

Önerebileceğiniz var mı acaba. Aşırı üst düzey olmasına gerek yok. Logitech bilek destekli mekanik bir klavye deneme fırsatım oldu gerçekten rahattı .

Teşekkürkler.