• 12-09-2021, 18:05:51
    #1
    Merhaba;
    türknete geçtim
    türktelekomun modemi var 50 Mbps kadar dediler
    32 civarı alıyorum modemin etkisi olacağını düşünüyorum birde 5g desteği yok türktelekomun verdiğinin
    biraz araştırdım.
    2 adet ürün arasında kaldım.
    1)keenetic
    Keenetic Extra DSL AC1200 4x5dBi Cloud VPN WPA3 Amplifier USB 4xFE VDSL2/ADSL2+ Fiber Mesh WiFi Modem Router

    2)asus
    Asus DSL-AC750 DualBand Dlna Vpn ADSL VDSL-Fiber Modem Router

    kullanan varsa hangisinden memnunsa veya bunlar haricinde de önerebilirsiniz.
    teşekkürler iyi forumlar
  • 12-09-2021, 18:12:39
    #2
    Turknet'in sattığı modemi kullanıyorum memnunum isterseniz ona da göz atabilirsiniz hocam.
  • 12-09-2021, 18:13:55
    #3
    sattığı modemin marka modelini paylaşır mısınız rica etsem
    umut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Turknet'in sattığı modemi kullanıyorum memnunum isterseniz ona da göz atabilirsiniz hocam.
  • 12-09-2021, 20:22:44
    #4
    cumasamanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sattığı modemin marka modelini paylaşır mısınız rica etsem
    Zyxel Vmg 8623 t50b en son bu modeli satıyordu hocam şu an bunun daha üst modelini veya farklı bir model satıyor olabilir.Online işlemlerden kontrol edebilirsiniz.
  • 12-09-2021, 20:28:00
    #5
    Hocam asus ac55u kullanıyorum çok çok memnunum öneririm
  • 13-09-2021, 21:29:54
    #6
    teşekkür ederim.
    Keenetic Extra DSL AC1200 hb de 2600 tane satmış çokta olumlu yorumlar okudum onu sipariş ettim
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam asus ac55u kullanıyorum çok çok memnunum öneririm
  • 13-09-2021, 21:42:04
    #7
    cumasamanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim.
    Keenetic Extra DSL AC1200 hb de 2600 tane satmış çokta olumlu yorumlar okudum onu sipariş ettim
    Hocam umarım memnun kalırsınız ama yorumlar pek gerçekçi değil ben çok araştırdım bu modemi
  • 19-09-2021, 13:13:56
    #8
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam umarım memnun kalırsınız ama yorumlar pek gerçekçi değil ben çok araştırdım bu modemi

    Neyi değil? Rakamsal değer fazla olduğu için mi? 2600 tane alan olmamış mıdır?

    2019-2020 yılında yani Türkiye'de satılmaya başladığı ilk yılda en fazla modem/router cihazı satan marka oldu Keenetic.
  • 19-09-2021, 13:17:18
    #9
    yerebakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyi değil? Rakamsal değer fazla olduğu için mi? 2600 tane alan olmamış mıdır?

    2019-2020 yılında yani Türkiye'de satılmaya başladığı ilk yılda en fazla modem/router cihazı satan marka oldu Keenetic.
    Güle güle kullan hocam ne deyim