yerebakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyi değil? Rakamsal değer fazla olduğu için mi? 2600 tane alan olmamış mıdır?

2019-2020 yılında yani Türkiye'de satılmaya başladığı ilk yılda en fazla modem/router cihazı satan marka oldu Keenetic.
Güle güle kullan hocam ne deyim