• 26-03-2021, 18:06:03
    #10
    Microsoft Mobile 1850. Yıllardır kullanıyorum. Microsoft'un bu tip ürünlerini dayanım, işlevsellik ve güç tüketimi açısından tek geçerim.
  • 26-03-2021, 18:08:20
    #11
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft Mobile 1850. Yıllardır kullanıyorum. Microsoft'un bu tip ürünlerini dayanım, işlevsellik ve güç tüketimi açısından tek geçerim.
    bunu görmüştüm hocam fiyat vs. çok iyide baş parmak kısmında ileri - geri tuşları yok bunda 2 mouse da da vardı elim alıştı o yüzden vazgeçtim bundan
    ilk mouselarımdan bir tanesi microsofttu baya sağlam ürünler gerçekten