CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Microsoft Mobile 1850. Yıllardır kullanıyorum. Microsoft'un bu tip ürünlerini dayanım, işlevsellik ve güç tüketimi açısından tek geçerim.
bunu görmüştüm hocam fiyat vs. çok iyide baş parmak kısmında ileri - geri tuşları yok bunda 2 mouse da da vardı elim alıştı o yüzden vazgeçtim bundan
ilk mouselarımdan bir tanesi microsofttu baya sağlam ürünler gerçekten