Apple ürünlerine genel olarak baktığımda işlemci frekansları windowslu bilgisayarlara göre düşük bu yüzden sıkıntı yaşarmıyım
bu cümle komik espiridir umarım
Macbook konusunda uzun bir cevabım vardı baktım da bulamadım şimdi o konuyu.
Macbook candır gerisi heyecan fakat şunlara dikkat etmenizi öneririm;
- Ekran kesinlikle 15 olsun 13 yetmez
- Yazılımın yanında bir süre sonra Ps ve Ai kullanırsınız kesinlikle o yüzden i7 - mümkünse 16 ram
- Ekran retina olsun asla pişman olmazsınız
- Touch Bar bana fazlalık geliyor, belki de bende olmadığındadır

- Pil devri tabi önemli Pro modellerde 2015 sonra pil uzun gidiyor ona dikkat edin (cd sürücü yok bunlarda, air gibi gidiyor pilleri)
- Windowsta kurduğunuz hemen tüm programları kurabiliyorsunuz
- Browser farkı yok hepsi var (chrome opera vs.) zaten safariye bi alışınca bırakamıyorsunuz
- Ctrl+c ve V vazgeçilmezimiz tabi sadece cmd olarak ara çubuğunun yanında tek sizi zorlayacak olan o. Gerisine alışırsınız (maksimum 1 hafta)
- Browser sekmelerde kasıyor mu sorusu çok soruluyor bana. Şöyle ki; yaklaşık 30 sekme üzerine youtube(safari) arkada chrome youtube kanalıma video yükleme vs açık. Onlar standart neredeyse ps ve ai açık çalışıyorum

tamam büyük dosyalarda değil ama kasma sıfır.
- Hızına alışınca sürekli tekrarladığım örnek aklınıza gelecek Windows = atari, mac=ps 2020...
aklınıza takılan tüm soruları buradan veya özelden yazmaktan çekinmeyin.