Öncelikle Merhaba,

Yazılım işleri ile uğraşıyorum mevcut bilgisayarım ümrünü tamamlamak üzere olduğu için aşağıdaki modellerden birini almayı düşünüyorum ancak apple ürünleri konusunda deneyimim yok.
Apple ürünlerine genel olarak baktığımda işlemci frekansları windowslu bilgisayarlara göre düşük bu yüzden sıkıntı yaşarmıyım

Not: Oyun için kullanılmayacaktır.