• 16-04-2020, 13:33:50
    #10
    Çok oyun oynamıyorsan aşağıdaki fareyi tavsiye ederim hocam. Çok güzel yorumlar yapılmış. Bende biraz önce sipariş verdim. Bilek rahatsızlığına da iyi geliyor diyorlar.

    Ergonomik Mouse;

    https://ty.gl/rqwwb18zk
  • 16-04-2020, 13:52:13
    #11
    Logitech M590 kullanıyorum. Hayatımda kullandığım en iyi mouse. Hem ergonomik ele çok iyi oturuyor hem de tek usb ile 2 bilgisayara aynı anda bağlanabiliyorsun, usb tak çıkar tak sorunu olmuyor. (ek özellik olarak sessiz bir mouse) almanızı tavsiye ederim.
  • 23-04-2020, 00:12:07
    #12
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech M330 Silent
    yousufe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech G300s
    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilek sağlığı açısından bu tarz mouse öneririm.

    https://www.hepsiburada.com/trust-22...hoCBaIQAvD_BwE
    TheVictory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rampage SMX-R9 Plus 90-130 TL arasında internette bulabilirsin. Çok sağlam bir mouse. Ayrıca garanti yönünden Rampage çok iyi çoğu ürünü arızalanınca birebir değişim yapıyor.
    saglam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    steelseries rival 110
    hrnylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    logitech g300s
    kuklux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    YalcinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok oyun oynamıyorsan aşağıdaki fareyi tavsiye ederim hocam. Çok güzel yorumlar yapılmış. Bende biraz önce sipariş verdim. Bilek rahatsızlığına da iyi geliyor diyorlar.

    Ergonomik Mouse;

    https://ty.gl/rqwwb18zk
    SeOnline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logitech M590 kullanıyorum. Hayatımda kullandığım en iyi mouse. Hem ergonomik ele çok iyi oturuyor hem de tek usb ile 2 bilgisayara aynı anda bağlanabiliyorsun, usb tak çıkar tak sorunu olmuyor. (ek özellik olarak sessiz bir mouse) almanızı tavsiye ederim.

    Hepinize değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum Başımdaki telaşelerden dolayı sizlere cevap verememiştim. Mouse olarak "Rampage SMX-R90" i aldım. Şu anda gayet memnunum.