Logitech M590 kullanıyorum. Hayatımda kullandığım en iyi mouse. Hem ergonomik ele çok iyi oturuyor hem de tek usb ile 2 bilgisayara aynı anda bağlanabiliyorsun, usb tak çıkar tak sorunu olmuyor. (ek özellik olarak sessiz bir mouse) almanızı tavsiye ederim.