Kablosuz Modem alacağım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kablosuz Modem alacağım
18
●
1.396
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Hangisini Alsam
Kablosuz Modem alacağım
1
2
3
01-09-2008, 02:36:34
#10
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Zyxel HW-630 T1
Altına imzamı atarım,çok kaliteli bir modem. Kendim de kullanıyorum. 4 aydır fişi çekilmedi,bana mısın demiyor
01-09-2008, 02:39:22
#11
MuratCem
AirTies RT211 öneririm. RT211 kullanıyorum vistayada uyumlu
01-09-2008, 02:41:46
#12
Aps
Üyeliği durduruldu
Airties Rt-205
01-09-2008, 07:50:35
#13
TakunYA
Üyeliği durduruldu
backdoor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zyxel HW-630 T1
Altına imzamı atarım,çok kaliteli bir modem. Kendim de kullanıyorum. 4 aydır fişi çekilmedi,bana mısın demiyor
Aynı modemi kullanıyorum sorun yok mükemmel diyorsanki ben modemimin dilinden anlamak isterim ozaman airties al rahat ol onun paneli full türkçe
Sayın Backdoor hocam sen onun fişini tak çıkar ip değişsin rahatlasın
01-09-2008, 08:26:41
#14
Buraxlee
sağlık açısından her zaman kablolu al derim.Kablosuz gelip kapıma bıraksalar alıpda kurmam.
01-09-2008, 08:29:15
#15
My_X
Üyeliği durduruldu
kablolu kullan ama yok ben yatakta girecem diyosan.. (: modemde zyxelden şaşma
01-09-2008, 09:37:59
#16
Onurss
Kurumsal Üye
AirTies RT-205 kullanıyorum, 3,5 aydır 7/24 açık herhangi bir sorunu yok şimdilik.
01-09-2008, 10:15:03
#17
GoLDeNLaNd
gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederim arkadaşlar
01-09-2008, 10:42:38
#18
Doğan
Teknosa Alışveriş Sitesi - AIRTIES WBN-140 (MODEM+ADAPTÖR) KABLOSUZ YAŞAM PAKETİ
Modem= RT211
Usb Stick=WUS300
Bunu önerebilirim.. Yeni aldım, evde hem masaüstü hem laptop var, ikisini de kablosuz yaptım.. Şimdilik Memnunum.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler