Zyxel HW-630 T1
Altına imzamı atarım,çok kaliteli bir modem. Kendim de kullanıyorum. 4 aydır fişi çekilmedi,bana mısın demiyor
Aynı modemi kullanıyorum sorun yok mükemmel diyorsanki ben modemimin dilinden anlamak isterim ozaman airties al rahat ol onun paneli full türkçe
Sayın Backdoor hocam sen onun fişini tak çıkar ip değişsin rahatlasın