Merhabalar,
40-60 tllik klavyelerden sıkıldım.Biraz da kaliteli bir klavyem olsun istiyorum.Aklımda g213 var max 300 tl civarı klavye önerilerinizi almak istiyorum.
Teşekkürler
R10 Klavye Öneriyor
8
●234
- 10-10-2019, 13:53:40https://urun.n11.com/klavye/gamemax-...B&gclsrc=aw.ds Bizzat test ettim saatlerce oyun oynadım böyle bir hissiyat yok
- 10-10-2019, 14:49:51https://tr.gearbest.com/keyboards/pp_576165.html
bu ürünü set olarak kullanıyorum klavye+mause olarak memnunum.
Gearbestten 180 TL ye almıştım tabi dolar artınca 300 küsür oldu. Kendileri mekanik klavyedir
Işıklandırma olarak 10 farklı renk ve moda girebiliyor. - 10-10-2019, 14:54:26https://www.hepsiburada.com/steelser...aza=Gameekstra
1-2 yıldır bunu kullanmaktayım. Aşırı memnunum. - 10-10-2019, 15:16:04SteelSeries Apex 150 kullanıyorum, ben aldığımda 280 TL civarıydı. Şimdi 400 TL civarı. Belki indirim kovalarsın, Black Friday'de falan düşer.
- 10-10-2019, 15:39:00https://urun.n11.com/klavye/philips-...vye-P372507725Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu aralar fazla gündemde ve herkes çok beğeniyor. Değerlendirin derim. - 14-10-2019, 22:43:53https://www.bloody.com/en/products.php?pid=11
Bloody serisini öneririm , yıllardır oyuncu klavyesi olsun , normal klavye olsun a4tech'den şaşmam. Bana göre klavye sektörünün en iyisi.
