Merhabalar,
40-60 tllik klavyelerden sıkıldım.Biraz da kaliteli bir klavyem olsun istiyorum.Aklımda g213 var max 300 tl civarı klavye önerilerinizi almak istiyorum.
Teşekkürler
https://urun.n11.com/klavye/philips-...vye-P372507725
Bu aralar fazla gündemde ve herkes çok beğeniyor. Değerlendirin derim.