Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

40-60 tllik klavyelerden sıkıldım.Biraz da kaliteli bir klavyem olsun istiyorum.Aklımda g213 var max 300 tl civarı klavye önerilerinizi almak istiyorum.

Teşekkürler
https://urun.n11.com/klavye/philips-...vye-P372507725

Bu aralar fazla gündemde ve herkes çok beğeniyor. Değerlendirin derim.