Merhaba arkadaÅŸlar,
Başlangıç tonerli yazıcıya 100 TL mi ?
Tam dolu kartuşlu yazıcıya 120 TL mi ?
Çok çıktı almayacak, arada ödevlerini yazdıracak. Bunun dışında en fazla 150 TL bandında önerileriniz varsa memnun olurum.
Yazıcı Önerisi
2
●396