Merhaba arkadaşlar,

Başlangıç tonerli yazıcıya 100 TL mi ?

Tam dolu kartuşlu yazıcıya 120 TL mi ?

Çok çıktı almayacak, arada ödevlerini yazdıracak. Bunun dışında en fazla 150 TL bandında önerileriniz varsa memnun olurum.