• 25-11-2013, 23:23:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar , aşağıda linkteki anakartı aldım ( 568tl indirimde). Düşündüğüm 2 x 4 gb combo ramlerden almak.

    CORSAIR GSKILL KINGSTON PATRIOT
    Bu ram markalarından hangisini almalıyım. Uyumlulukta sıkıntı yaşarmıyım bilmiyorum. Tek başına 8gb ram mi alayım yoksa 2 x 4 şeklinde m i ? Fikirlerinize ihtiyacım var.

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...spx?I_ID=66064
  • 25-11-2013, 23:26:39
    #2
    Corsair çok çok iyi. Bu anakarta Corsair Platinum yakışır.
  • 27-11-2013, 22:46:18
    #3
    Patriot'u bilmem ama diğerleri kaliteli markalar. Hangisi alırsan al seni üzmez.
    Tek Ram alma, 2 tane alırsan Dual olarak daha performanslı çalışırlar.
  • 08-12-2013, 23:46:04
    #4
    haftasonunu beklemeni öneririm indirim oluyor
  • 05-01-2014, 17:46:10
    #5
    CORSAIR 16GB (2X8GB) VENGEANCE PRO DDR3 2400MHZ CL10 KIRMIZI SOĞUTUCULU RAM 580 lira şuanki indirimli fiyatı

    LT26i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi