Merhaba arkadaşlar , aşağıda linkteki anakartı aldım ( 568tl indirimde). Düşündüğüm 2 x 4 gb combo ramlerden almak.
CORSAIR GSKILL KINGSTON PATRIOT
Bu ram markalarından hangisini almalıyım. Uyumlulukta sıkıntı yaşarmıyım bilmiyorum. Tek başına 8gb ram mi alayım yoksa 2 x 4 şeklinde m i ? Fikirlerinize ihtiyacım var.
http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...spx?I_ID=66064
Hani ram'i almalıyım ?
4
●633
- 25-11-2013, 23:26:39Corsair çok çok iyi. Bu anakarta Corsair Platinum yakışır.
