Merhaba arkadaşlar , aşağıda linkteki anakartı aldım ( 568tl indirimde). Düşündüğüm 2 x 4 gb combo ramlerden almak.

CORSAIR GSKILL KINGSTON PATRIOT
Bu ram markalarından hangisini almalıyım. Uyumlulukta sıkıntı yaşarmıyım bilmiyorum. Tek başına 8gb ram mi alayım yoksa 2 x 4 şeklinde m i ? Fikirlerinize ihtiyacım var.

http://www.vatanbilgisayar.com/asus-...spx?I_ID=66064