Logitech Alto Kullanan Var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logitech Alto Kullanan Var mı ?
1
●
569
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Hangisini Alsam
Logitech Alto Kullanan Var mı ?
19-12-2007, 23:31:49
#1
wdp
Logitech Alto Kullanan var mı tavsiye edermsnz ?
http://www.logitech.com/index.cfm/no.../3289&cl=us,en
25-12-2007, 16:14:23
#2
DiabloXTR
Ne için alıcaksınız sorması ayıp?
Teknik olarak ahım şahım bir özelliği yok yani
Amaç yükseltmekse daha Türk icadı şeyler düşünülebilir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler